mandag 28. september 2009

Fra Voss til Odda.

28.sept.
SMS: Vi starta tørr og blid etter ei god natts søvn innomhus.
Dro til Voss og fikk nye bremseklossa som viste sæ å ikke fungere så bra likevel.
Så mye av formiddagen gikk til å bale med sykkelen og frustrasjon over regnet som ALDRI gir sæ.
Etter middagen hadde vi god framdrift. Vi kom oss helt til Odda og fikk ligge i hagen til en koselig familie. Vi har vært litt fram og tilbake på veien videre da det e snø på Haukelifjell.
Og på kysten e det meldt kuling og regn......
Vi går derfor for fjell og snø.
Målet i dag e Haukelidgrend, 95 km over fjellet fra Odda.
Det bli tøfft.

2 kommentarer:

  1. Hei jenter!
    Nå er det 5 min igjen av kampen, og dere leder med ett. Det er tid for å vise hva dere er laget av. Vær og vind teller ikke, nå står det bare på viljen. Vestlending og nordlending er krutt! Vi heier på dere!
    Hilsen gjengen i Tromsø

    SvarSlett
  2. Herregud, for en tur dere har. Helt sinnsykt fine bilder og masse artig å se. gleder meg til å høre det i levende live. Har glemt litt av å være her jevnlig å sjekke, det har vært litt mye jobb i det siste. Men gukko artig det er å lese om alt som skjer. føles litt som jeg er med på turen :) Jeg har selv bestilt tur etter jeg er ferdig å jobbe nå, men det er ikke før i november og der skal det ikke sykles så mye. Men vi skal heller gå ganske mye.....vi skal nemlig til New york. Mats vil også lage blogspot til den turen for han syns sida var så sjarmerende!!!!

    SvarSlett